Ми неодноразово чуємо, що процес навчання потрібно робити менш академічним і більш практичним. Хоча вони повинні йти паралельно. Будь-яке явище потребує логічного пояснення і наукового обгрунтування.
З 25 січня до 15 лютого в ліцеї проходять інженерні тижні. Завдання, які ми підготували, перетворять пошук рішень на захопливий процес, а результат принесе задоволення.Участь в STEM-проєктах, в першу чергу, стимулює розвиток роботи мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без виключення, а також сприяє соціалізації та розвитку навичок емпатії в учнів — навчає працювати разом та налагоджувати зв’язки. Думаємо, не варто нагадувати, з якою кількістю проблем світ зіштовхнувся цього року, тож нашим учням буде не зайвим прокачати навички знаходити рішення і досягати мети за будь-яких умов. Такий досвід лише засвідчує, що у поєднанні з почутим та побаченим практичний підхід забезпечить стовідсотковий успіх у навчанні.