У 2022/2023 навчальному році у ліцеї працює 47 вчителів, у тому числі:
1 директор,
4 заступника з навчально-виховної роботи, 1 заступник з виховної роботи,
1 педагог-організатор,
1 соціальний педагог,
1 практичний психолог,
5 вчителі за сумісництвом.
48 вчителів мають вищу освіту освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст або магістр,
1 вчитель – кандидат фізико-математичних наук,
3 вчителі – аспіранти ЛНУ ім.. І.Франка
Якісний склад вчителів-предметників має наступний розподіл за кваліфікаційними категоріями:
Вища категорія | 26 |
І категорія | 7 |
ІІ категорія | 7 |
Спеціаліст | 9 |
«Учитель-методист» | 5 |
«Старший учитель» | 11 |
Методи освітнього менеджменту класифікують за цілями (стратегічні, тактичні, оперативні); за механізмом впливу (економічні, соціально-політичні, організаційно-педагогічні, соціально-психологічні); за стилем менеджменту (авторитарні, демократичні, ліберально-популістські); за функціями управління (планування, організації, контролю (моніторингу), регулятивно-корекційні).
Основний вектор освітнього менеджменту у ліцеї № 52 Львівської міської ради спрямований на демократію у стосунках між усіма учасниками освітнього процесу через досягнення стратегічних цілей (академічність у викладанні та практичність (застосування) набутих компетенцій). Головним механізмом впливу є організаційно-педагогічні заходи, які творять синергію та творять єдиний організм – освітній хаб в межах своєї локації.
Кожен педагогічний працівник є надзвичайно цінним для нашої команди, тому первоначально ми звертаємо увагу на індивідуальну роботу з кожним членом нашого колективу.
Індивідуальні форми роботи:
Для організації роботи серед вчителів одної спеціальності у ліцеї організовано роботу методичних комісій.
За змістом робота методичної комісії вчителів спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики, педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота, яка поєднує в собі колективні та індивідуальні форми.
В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:
З метою реалізації освітніх проектів у ліцеї створюються творчі групи вчителів, які разом працюють над організаційними проблемами, укладають алгоритм дій для реалізації проекту та представляють результати його реалізації. Проекти для прикладу: Благодійна акція «Допоможемо жителям сходу», «Прощання з колядою», «Вільні люди», «Математичний Еверест», «Універсальний дизайн(будівництво пандуса)» та інші….
З метою обговорення та вирішення методичних питань, педагогічні працівники ліцею беруть участь у таких колективних формах роботи:
Для проведення само оцінювання якості освіти у ліцеї, педагогічні працівники об’єдуються у динамічні групи, укладають алгоритм дій, розподіляють ролі, долучають батьків, проводять моніторинг, опитування. Разом обговорюють результати та представляють їх на загальних зборах перед громадськістю. Цього року (2022-2023) дві динамічні групи працюють над дослідження стану управлінської діяльності та педагогічної роботи працівників.
Для підтримання психологічного клімату у ліцеї проводяться:
– виїзні тренінги-семінари (2 рази у році);
– спільні відвідини театру (за рахунок профспілкових коштів);
– психологічні тренінги (подолання стресу, як уникнути вигоранню);
– професійні конкурси («Усі успішні педагоги ліцею»);
Щодня адміністрація ліцею проводить ранкові (не)наради:
Такі зустрічі надихають і дають усвідомлення підтримки.
Впродовж дня заступники ліцею проводять зустрічі з певною групою педагогічних працівників:
– щопонеділка для підведення підсумків попереднього тижня, для оголошень та прийняття спільних рішень щодо важливих питань;
– заплановані (методичні комісії, динамічні та творчі групи);
– для вирішення нагальних питань;
– індивідуальні з педагогічними працівниками з метою надання допомоги.
За необхідності адміністрація зустрічається з батьківською громадою. Рішення приймаються спільно.
У ліцеї налагоджена робота учнівського самоврядування. Цікавою рисою такого громадського утворення, що у роботі самоврядування беруть участь не лише старости класів, а усі охочі. Таким чином ми створили коаліцію мотивованих до активної роботи молодих учасників освітнього процесу.
Процес триває, робота команди налагоджена. Ми прислухаємося один до одного і творимо унікальний освітній простір….