Банально, правда?
Хтось запитає, чи не достатньо? Що нового можна зараз дізнатися і нащо збиратися разом, якщо можна самому вдома усе прочитати. І маєте рацію. Впродовж року ми так і робили. Згідно законодавства кожен вчитель повинен щороку проходити навчання, після чого він зобов’язаний поділитися набутими знаннями. Оскільки ми живемо в часи пандемії, більшість курсів ми проходили дистанційно, тому 16 грудня ми вирішили провести методичний практикум. Отже, кожна кафедра отримала завдання підготувати і представити матеріал, який, на їхню думку, стане в пригоді усім вчителям. Це могли бути інтернет ресурси або сучасні техніки викладання.
Методичні комісії вчителів математики, англійської мови та природничих наук запропонували цікаві інтернет ресурси для створення мотивації та організації інтерактивної роботи. Учителька фізики Світлана Кутянська представила результати проектної діяльності учнів. Учителька української мови Надія Терлецька запропонувала ще раз пригадати собі особливості інтерактивного навчання. Вчителі фізичної культури підійшли до завдання креативно: вони запропонували колегам скласти велосипед зі спортивного інвентаря.
Учительство потребує комунікації. Нам потрібно бачити наших учнів, колег наживо. Обмін інформацією, думками, емоціями ситить нас. Саме тому такі навчання є корисними та ефективними спершу для вчителів, а згодом і для учнів.