Особливістю нашого ліцею є те, що у нас учні вивчають математику поглиблено.
Математика – це чудовий спосіб для розвитку логіки, аналітичного та критичного мислення. Необхідно відходити від пасивного її вивчення, навчаючи учнів працювати за зразком науковців.
Попри те, що учні можуть мати проблеми з будь-яким предметом, найчастіше вони скаржаться саме на математику. Часто першопричиною є те, що діти просто не бачать її актуальності в повсякденному житті й з часом все більше втрачають зв’язок із розумінням цієї науки. Ба більше, поступово математика може стати травматичним досвідом для учнів, адже з якоїсь причини люди пов’язують її з інтелектом. Багато людей вважають, що рівень знання математики прямо пропорційний рівню інтелекту, а це, відповідно, породжує безліч негативних стереотипів.
Виникає питання – то що ж є причиною незнання математики в школі? Шкільна програма, вчителі, чи може математика не для всіх?
Щоб відповісти на ці запитання, варто почитати статтю за посиланням:
Якщо ж говорити про наш ліцей, вже з початкової школи ми дбаємо, щоб математика дійсно була царицею наук. У нашому ліцеї організовано роботу гуртка «Мінімудрик». Керівник гуртка Шапілова Лариса підбирає цікавенні завдання, придумує творчо-математичні активності, спонукає учнів до розв’язання проблем за допомогою критичного мислення.
Для учнів 5-их класів ми організовуємо змагання-квест «Математичний Еверест».
Старша школа готується до математичної конференції.
Якщо математика вам до душі, приходьте вчитися до нас!!!
Нам пощастило, що учителем музичного мистецтва та керівником вокального гуртка є пан Володимир Смолин.
Людина з великою душею, всеохоплюючою любов’ю до своєї роботи, неймовірний співак, талановитий музикант. Наші учні завше називають «Музичне мистецтво» своїм улюбленим предметом. На думку пана Володимира музична культура дитини є органічною частиною культури народу, до якого вона належить, або серед якого живе. Без музики важко переконати дитину, яка ще тільки вивчає цей світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури.
На уроках пан Володимир вчить дітей слухати і відчувати музику, малювати і візуалізувати її, співати душею і серцем.
Якщо дитина демонструє зацікавлення хоровим чи вокальним співом, вона може продовжити навчання в гуртку нашого Ліцею, а звідти і до великої сцени рукою подати.
Пан Володимир плекає духовно-зрілу і патріотично-налаштовану молодь. Улюбленим репертуаром нашого вчителя є пісні Володимира Івасюка, тому щороку він організовує концерт пам’яті геніального українського композитора та поета.
Учні нашого ліцею беруть участь у різноманітних конкурсах, отримуючи перемоги. А ще у нас співають і вчителі. Пан Володимир вміє переконати кожного, що співати усім до снаги.
Дякуємо Володимиру Смолину та учасникам нашого вокального гуртка за незабутні хвилини зустрічі з українською піснею!!!
Учні 1-4-их класів мають чудову можливість відвідувати уроки хореографії, оскільки саме в цьому віці закладається основа особистості, відбувається орієнтація на розвиток духовності, самореалізації, самовираження і формуються світовідчуття, необхідні у подальшому житті. Хореографічна творчість є одним із засобів всебічного розвитку учнів. Продуктивність художнього виховання дітей засобами хореографії обумовлена синтезуючим характером хореографії, яка об’єднує в собі музику, ритміку, образотворче мистецтво, театр і пластику рухів.
Наш учитель хореографії Олег Жвірко щиро вірить, хореографічне мистецтво найуспішніше реалізує розвиток зорових, слухових і рухових форм чуттєвого й емоційного сприйняття світу, знімає розумову втому і дає додатковий імпульс для розумової діяльності.
Наші учні залюбки відвідують урок хореографії, активно повторюють усі рухи, вчаться відчувати ритм. Це дійсно така активність, яка найбільше «переключає» дітей, дає їм можливість вивільнити енергію і отримати новий заряд.
Звичайно, молоді люди , які вміють класно танцювати, завжди привертають увагу, вони популярні, комунікабельні, відкриті!
Дякуємо п.Олегу за його старання і чудову роботу!!! Можливо, не всі діти продовжать займатися хореографією професійно, але красиво танцювати вони умітимуть!!!
Надзвичайно важливо є плекати любов та повагу до книги, бібліотечної справи, написанню власних творів. Учителі української мови намагаються розвивати у наших учнів почуття прекрасного, відчуття ваги кожного слова, пристрасть до читання. Звичайно, бібліотека їм у цьому допомагає.
5 березня учні ліцею провели урок української літератури «Усе на світі треба пережити». Спільні зусилля учнів, вчителів ліцею та працівниками бібліотеки № 11 подарували прекрасні хвилини поетичного слова. Читання вголос робить нас духовно багатшими, бадьорить наш дух!
Проводьмо більше часу у бібліотеці!
Усі класи початкової ланки Ліцею взяли участь у нашому проекті «Еко-Ліцей»,який плануємо реалізовувати протягом 2020-2025рр. Наш проект довготривалий і багатовекторний. Один з напрямків – рослинництво.
Упродовж лютого учні початкової ланки Ліцею спостерігають за «міні городами», які вони засадили-посіяли, підживляли, поливали. Нарешті ми дочекалися перших результатів. Посіяні петрушка, кріп, редиска,базилік зійшли і милують наше господарське око. Окремі класи посадили квасолю, цибулю, квіткові рослини.
Сьогодні, 3 березня ми вирішили представити наш проект і поділитися знаннями про цінність городини. А ще учні розповідали загадки, представили інсценізації, ділилися корисною інформацією.
Такі проекти згуртовують дітей, привчають до праці, розвивають почуття обов’язку та відповідальності.
Велике дякую усім учителям початкової школи за терпіння і наснагу!!!
28 лютого 2020 року
Оскільки Стратегією нашого Ліцею на 2010-2025 рр. передбачено реалізацію проекту «Ліцей – простір для діалогу», ми започаткували дні «Ліцей та родина». Це чудова нагода долучити батьківську громаду до проведення уроків, таким чином даючи батькам можливість відчути як труднощі, так і задоволення від процесу учіння.
Заздалегідь опитавши батьків і пояснивши наше завдання, ми підібрали команду відважних та охочих учителів-мам та учителів-татів, які підготувалися і провели 45 хв. разом зі своїми дітьми та їхніми однокласниками. Це не були окремі уроки. Усе відбувалося згідно розкладу. Хтось обрав математику, а комусь перепала англійська мова. Були тут і оцінки, і домашні завдання, і серйозні бесіди.
Задоволенню не було меж. Діти були гордими своїми батьками, батьки – своїми можливостями поділитися знаннями зі своїми дітьми.
Це був незабутній день,ми отримали неймовірний досвід.
Чекаємо продовження 27 квітня!!!
Організація Об’єднаних Націй офіційно існує з 24 жовтня 1945 після ратифікації Статуту п’ятьма постійними членами Ради Безпеки — Францією, Республікою Китай, СРСР, Великою Британією та Сполученими Штатами і більшістю — 46 іншими сторонами, що теж підписали цей договір-статут. Перше засідання Генеральної Асамблеї, з 51 країною-учасницею, і Ради Безпеки, відбулося у Центральному залі Вестмінстера в Лондоні в січні 1946 року.Для відзначення річниці заснування ООН 24 жовтня учні нашого ліцею разом з вчителем історії п.Височанським провели гру-імітацію “Засідання ООН”.Кожен учень представив ту чи іншу країну та висвітив проблеми, які існують в ній.В такий спосіб учні провели пошукову роботу, а на засіданні опановували навики спікерів.
Урок в 11 класі “Залиште нас у спокої” (англійська мова)Це не про учнів, це про племена, які живуть на лоні дикої природи і не особливо прагнуть спілкуватися з цивилізацією. Під час першої частини уроку учні обговорювали ЗА і ПРОТИ встановлення контактів з такими племанами (за допомогою проектних технологій), а потім, на своє велике здивування, самостійно підсумували увесь матеріал розділу “Подбаймо про планету” (учась учителя тут мінімальна – головне правильно вибрати форму роботи) 11 жовтня 2019р.
Чудовий ранок в 2 Б класі почався з екскурсії . Маленькі природознавці спостерігали, фіксували зміни в природі. Розгадували загадки та складали слова-відгадки. Закінчився день екскурсією в шкільну бібліотеку. Цікавий день. (8 жовтня 2019р., вчитель Тетяна Мартишина)
Милує око ось така картина: хтось читає, хтось вчиться, хтось мріє – усе це одне слово “перерва”