Під час години спілкування учні 6А класу обговорили засади безбар’єрності. Матеріал,який використовувася на уроці, викладений у «Довіднику безбар’єрності». Над створенням Довідника працювали громадські організації, правозахисники,психологи та батьки, які виховують дітей з інвалідністю, міжнародні експерти.
Класний керівник 6А класу Олена КОЗАК підібрала матеріал, щоб учні могли обговорити принципи безбар’єрної мови – мови,у якій відсутні слова та фрази, які демонструють упереджене або дискримінаційне ставлення до людини. Учням також пояснено, що окремі слова некоректно вживати стосовно різних людей.
Думаємо, потрібно частіше вдаватися до такого ресурсу як Довідник безбар’єрності, а ще краще мотивувати учнів самостійно опрацьовувати і представляти матеріал.