Наприкінці кожного семестру адміністрація ліцею моніторить рівень навченості учнів 5-11 класів з математики, української мови та інших предметів. На засіданнях педагогічної ради педагогічні працівники обговорюють результати роботи за семестр. Якщо виявляється, що учні демонструють не найкращий рівень знань, приймається рішення про створення команди супроводу дітей з ООП, яка, звичайно, співпрацює з їхніми батьками.
Кожна дитина – особистість, яка має свої підстави для тих, чи інших вчинків. Наше завдання – знайти розуміння її поведінки, пояснення того, чому дитина проявляє певний рівень навченості. Лише у співпраці з батьками ми можемо укласти спільний план розвитку, згідно якого дитина матиме шанс покращити свої результати. Такі плани – індивідуальні, укладені для кожного учня окремо. Команда моніторить ситуацію, збирається кожного місяця, вносить зміни у план при потребі. Цей процес складний, але покращення результатів учнем вартує цих зусиль.
Нам приємно бачити, що батьки розуміють і підтримують наші спільні зусилля. Наша співпраця робить нас лише сильнішими.